Zanim wyślesz urządzenie do serwisu
– najpierw ZADZWOŃ lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail!!!!!!!!!!
tel. 22 423 32 68
e-mail: biuro@accuro-sumer.pl
lub
ACCURO sp. z o. o.
tel. 22 423 28 12 accuro@accuro.pl
SUMER sp. z o. o.
tel. 77 543 22 88 biuro@sumer.com.pl
Istnieje bardzo wiele poważnych przyczyn, dla których lepiej upewnić się czy wysyłka sprzętu jest naprawdę konieczna, a jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić.
Oto kilka pytań, które warto sobie zadać w przypadku awarii:
- może wysyłka nie jest w ogóle konieczna?
- może musisz przysłać dodatkowe akcesoria, bez których naprawa nie jest możliwa?
- może nie musisz wysyłać wszystkich elementów urządzenia?
- może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu kontaktowego do siebie?
- może nie będziesz musiał/-a płacić za przesyłkę?
- może istnieje i jest wymagana jakaś szczególna procedura wysyłania przesyłek do serwisu?
- może przysługuje Ci sprzęt zastępczy na czas naprawy?
- może sprzęt zastępczy się nie należy, ale uda się go jednak załatwić?
- może nasz terenowy pracownik jest w pobliżu i będzie w stanie usunąć usterkę?
- może to nasz serwis musi przyjechać do Twojego urządzenia?
- jak prawidłowo opisać/zgłosić objawy i charakter usterki, żeby wykluczyć pomyłkę?
- może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu kontaktowego do siebie?
- czy znam i akceptuję regulamin świadczenia usług serwisowych?
- itd., itp., ...