Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Dalsze przeglądanie witryny oznacza akceptację Polityki plików cookies.
 
e-sklep 

Kwestie serwisowe

Zanim wyślesz urządzenie do serwisu

 – najpierw ZADZWOŃ lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail!!!!!!!!!!

 

tel. 22 423 32 68

e-mail: biuro@accuro-sumer.pl

lub

ACCURO sp. z o. o.

tel. 22 423 28 12 accuro@accuro.pl

SUMER sp. z o. o.

tel. 77 543 22 88 biuro@sumer.com.pl

 

Istnieje bardzo wiele poważnych przyczyn, dla których lepiej upewnić się czy wysyłka sprzętu jest naprawdę konieczna, a jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić.

 

Oto kilka pytań, które warto sobie zadać w przypadku awarii:


  • może wysyłka nie jest w ogóle konieczna?
  • może musisz przysłać dodatkowe akcesoria, bez których naprawa nie jest możliwa?
  • może nie musisz wysyłać wszystkich elementów urządzenia?
  • może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu kontaktowego do siebie?
  • może nie będziesz musiał/-a płacić za przesyłkę?
  • może istnieje i jest wymagana jakaś szczególna procedura wysyłania przesyłek do serwisu?
  • może przysługuje Ci sprzęt zastępczy na czas naprawy?
  • może sprzęt zastępczy się nie należy, ale uda się go jednak załatwić?
  • może nasz terenowy pracownik jest w pobliżu i będzie w stanie usunąć usterkę?
  • może to nasz serwis musi przyjechać do Twojego urządzenia?
  • jak prawidłowo opisać/zgłosić objawy i charakter usterki, żeby wykluczyć pomyłkę?
  • może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu kontaktowego do siebie?
  • czy znam i akceptuję regulamin świadczenia usług serwisowych?
  • itd., itp., ...