Sklep/Katalog
Jesteśmy kompleksowym dostawcą szerokiej gamy sprzętu do fizjoterapii, rehabilitacji i fitness. Szczegóły naszej oferty handlowej (lista produktów, ich ceny, opisy i zdjęcia) znajdziesz w naszym sklepie i katalogu internetowym klikając na poniższy link:
Możesz także przeglądać naszą ofertę z poziomu strony głównej, korzystając z przejrzystego systemu skatalogowania (kategoryzacji) wszystkich dostępnych produktów lub szukać ich wg innego klucza, np. najczęściej sprzedawane, unikalne czy wyjątkowo atrakcyjne cenowo.
W końcowej fazie poszukiwań, zostaniesz przełączony na stronę naszego sklepu/katalogu.
Kontakt bezpośredni z pracownikami Accuro-Sumer
W każdej chwili do Twojej dyspozycji pozostają pracownicy naszego biura handlowego oraz pracujący w terenie Regionalni Przedstawiciele Handlowi. W celu nawiązania kontaktu przejdź do zakładki: Kontakt, zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub fax.
"kontakt z biurem" lub "kontakt z handlowcami"
Lista dystrybutorów
Wszystkie urządzenia produkowane i dystrybuowane przez Accuro-Sumer można nabyć praktycznie we wszystkich firmach handlowych działających na rynku fizjoterapii i rehabilitacji w Polsce.
W przypadku problemów czy wątpliwości, jak również szczegółowych pytań technicznych prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym lub pracownikami terenowymi.
Pokazy/Prezentacje
Dzięki mobilnej strukturze firma Accuro-Sumer zapewnia możliwość przeprowadzenia prezentacji praktycznie dowolnego produktu ze swojej oferty, na miejscu u klienta, w siedzibie firmy lub (w szczególnych sytuacjach) w miejscu instalacji sprzętu u innego użytkownika.
Wymaga to jednak wcześniejszego ustalenia z biurem handlowym lub pracownikiem terenowym.
"kontakt z biurem" lub "kontakt z handlowcami"
Ogólne warunki dostaw, serwisu i gwarancji
Poniżej przedstawiamy skrótowo ogólne warunki dostaw, serwisu i gwarancji. W przypadku pytań i wątpliwości, zrozumiałych przy tak lakonicznym ujęciu niezwykle skomplikowanego tematu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami.
- Koszt transportu pokrywa Odbiorca, chyba że ze względu na szczególne warunki (np. wielkość zamówienia) lub dobrowolną decyzję Dostawcy zapadną inne ustalenia.
- Płatność za towar następuje zawsze przed jego wydaniem, nie później niż w chwili fizycznego dostarczenia do Odbiorcy, przelewem na konto, gotówką lub za pobraniem (w przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej). Wyjątki od tej reguły wymagają dodatkowych uzgodnień – patrz pkt. 3.
- Istnieje możliwość dokonania zakupu na raty i/lub z odroczonym terminem płatności, ale jest to obwarowane dodatkowymi wymaganiami w stosunku do Odbiorcy (odpowiednia pisemna umowa, wpłata zaliczki/przedpłaty, dobra historia współpracy z Accuro-Sumer, itp.) – szczegóły u naszych handlowców.
- W przypadku uzgodnienia odpowiednich warunków płatności i dostawy Odbiorca może otrzymać upust od cen katalogowych.
- Przy dużych zamówieniach Dostawca ma prawo do pobrania zaliczki od Odbiorcy.
- W sprawach leasingu Accuro-Sumer współpracuje z większością podmiotów z tej branży działających w Polsce. Symulacje i oferty leasingu dokonywane są natychmiastowo, na życzenie Odbiorcy.
- Cennik sporządzono w oparciu o znane nam, aktualne ceny producentów i dostawców Accuro-Sumer Sp. z o. o. oraz w oparciu o aktualne przepisy o podatku VAT. Ze względu na możliwość zaistnienia nieprzewidzianych przez nas zmian, zastrzegamy sobie prawo do korekty cennika w trybie natychmiastowym.
- Niektóre ceny złotówkowe z naszej oferty zostały przeliczone bezpośrednio z cenników importowych, wyrażonych w Euro. Zastrzegamy sobie możliwość ich zmiany w trybie natychmiastowym, bez uprzedzenia, w przypadku wystąpienia istotnych i nieprzewidzianych wahań kursowych (większych niż 5%). Ceny wyrażone w Euro są przeliczane wg. średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu wystawienia faktury.
- Standardowy czas realizacji zamówień podlega wahaniom sezonowym oraz zależy od rodzaju produktu, dostawcy, itp. Średnio wynosi od 1 do 4 tygodni.
- Standardowo okres gwarancji na urządzenia produkcji Accuro i Chattanooga Group wynosi 2 lata, na urządzenia Sumer – 1 rok. Pozostałe urządzenia z oferty - zgodnie z ofertą poszczególnych dostawców i producentów (najczęściej rok lub 2 lata).
- Naprawy realizowane są w siedzibie Accuro-Sumer lub - w szczególnych wypadkach (np. gabaryty sprzętu, jego charakter) - na miejscu u klienta.
- W okresie gwarancyjnym Odbiorcy przysługuje bezpłatny sprzęt zastępczy na czas naprawy (dotyczy głównie sprzętu Accuro i Chattanooga; ewentualnie innych dostawców - w miarę posiadanych aktualnie przez firmę możliwości).
- Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne należy zgłaszać w pierwszej kolejności telefonicznie, do serwisu Accuro-Sumer, w celu ustalenia sposobu postępowania/naprawy (patrz też – Karty Gwarancyjne poszczególnych urządzeń).