Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Dalsze przeglądanie witryny oznacza akceptację Polityki plików cookies.
 
e-sklep 

Sprzedaż

Sklep/Katalog

Jesteśmy kompleksowym dostawcą szerokiej gamy sprzętu do fizjoterapii, rehabilitacji i fitness. Szczegóły naszej oferty handlowej (lista produktów, ich ceny, opisy i zdjęcia) znajdziesz w naszym sklepie i katalogu internetowym klikając na poniższy link:

e-sklep

Możesz także przeglądać naszą ofertę z poziomu strony głównej, korzystając z przejrzystego systemu skatalogowania (kategoryzacji) wszystkich dostępnych produktów lub szukać ich wg innego klucza, np. najczęściej sprzedawane, unikalne czy wyjątkowo atrakcyjne cenowo.

W końcowej fazie poszukiwań, zostaniesz przełączony na stronę naszego sklepu/katalogu.

 

Kontakt bezpośredni z pracownikami Accuro-Sumer

W każdej chwili do Twojej dyspozycji pozostają pracownicy naszego biura handlowego oraz pracujący w terenie Regionalni Przedstawiciele Handlowi. W celu nawiązania kontaktu przejdź do zakładki: Kontakt, zadzwoń, wyślij wiadomość e-mail lub fax.

"kontakt z biurem" lub "kontakt z handlowcami"

 

Lista dystrybutorów

Wszystkie urządzenia produkowane i dystrybuowane przez Accuro-Sumer można nabyć praktycznie we wszystkich firmach handlowych działających na rynku fizjoterapii i rehabilitacji w Polsce.

W przypadku problemów czy wątpliwości, jak również szczegółowych pytań technicznych prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym lub pracownikami terenowymi.

 

Pokazy/Prezentacje

Dzięki mobilnej strukturze firma Accuro-Sumer zapewnia możliwość przeprowadzenia prezentacji praktycznie dowolnego produktu ze swojej oferty, na miejscu u klienta, w siedzibie firmy lub (w szczególnych sytuacjach) w miejscu instalacji sprzętu u innego użytkownika.

Wymaga to jednak wcześniejszego ustalenia z biurem handlowym lub pracownikiem terenowym.

"kontakt z biurem" lub "kontakt z handlowcami"

 

 

Ogólne warunki dostaw, serwisu i gwarancji

Poniżej przedstawiamy skrótowo ogólne warunki dostaw, serwisu i gwarancji. W przypadku pytań i wątpliwości, zrozumiałych przy tak lakonicznym ujęciu niezwykle skomplikowanego tematu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami.

 

  1. Koszt transportu pokrywa Odbiorca, chyba że ze względu na szczególne warunki (np. wielkość zamówienia) lub dobrowolną decyzję Dostawcy zapadną inne ustalenia.
  2. Płatność za towar następuje zawsze przed jego wydaniem, nie później niż w chwili fizycznego dostarczenia do Odbiorcy, przelewem na konto, gotówką lub za pobraniem (w przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej). Wyjątki od tej reguły wymagają dodatkowych uzgodnień – patrz pkt. 3.
  3. Istnieje możliwość dokonania zakupu na raty i/lub z odroczonym terminem płatności, ale jest to obwarowane dodatkowymi wymaganiami w stosunku do Odbiorcy (odpowiednia pisemna umowa, wpłata zaliczki/przedpłaty, dobra historia współpracy z Accuro-Sumer, itp.) – szczegóły u naszych handlowców.
  4. W przypadku uzgodnienia odpowiednich warunków płatności i dostawy Odbiorca może otrzymać upust od cen katalogowych.
  5. Przy dużych zamówieniach Dostawca ma prawo do pobrania zaliczki od Odbiorcy.
  6. W sprawach leasingu Accuro-Sumer współpracuje z większością podmiotów z tej branży działających w Polsce. Symulacje i oferty leasingu dokonywane są natychmiastowo, na życzenie Odbiorcy.
  7. Cennik sporządzono w oparciu o znane nam, aktualne ceny producentów i dostawców Accuro-Sumer Sp. z o. o. oraz w oparciu o aktualne przepisy o podatku VAT. Ze względu na możliwość zaistnienia nieprzewidzianych przez nas zmian, zastrzegamy sobie prawo do korekty cennika w trybie natychmiastowym.
  8. Niektóre ceny złotówkowe z naszej oferty zostały przeliczone bezpośrednio z cenników importowych, wyrażonych w Euro. Zastrzegamy sobie możliwość ich zmiany w trybie natychmiastowym, bez uprzedzenia, w przypadku wystąpienia istotnych i nieprzewidzianych wahań kursowych (większych niż 5%). Ceny wyrażone w Euro są przeliczane wg. średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu wystawienia faktury.
  9. Standardowy czas realizacji zamówień podlega wahaniom sezonowym oraz  zależy od rodzaju produktu, dostawcy, itp. Średnio wynosi od 1 do 4 tygodni.
  10. Standardowo okres gwarancji na urządzenia produkcji Accuro i Chattanooga Group wynosi 2 lata, na urządzenia Sumer – 1 rok. Pozostałe urządzenia z oferty -  zgodnie z ofertą poszczególnych dostawców i producentów (najczęściej rok lub 2 lata).
  11. Naprawy realizowane są w siedzibie Accuro-Sumer lub - w szczególnych wypadkach (np. gabaryty sprzętu, jego charakter) - na miejscu u klienta.
  12. W okresie gwarancyjnym Odbiorcy przysługuje bezpłatny sprzęt zastępczy na czas naprawy (dotyczy głównie sprzętu Accuro i Chattanooga; ewentualnie innych dostawców - w miarę posiadanych aktualnie przez firmę możliwości).
  13. Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne należy zgłaszać w pierwszej kolejności telefonicznie, do serwisu Accuro-Sumer, w celu ustalenia sposobu postępowania/naprawy (patrz też – Karty Gwarancyjne poszczególnych urządzeń).