Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Dalsze przeglądanie witryny oznacza akceptację Polityki plików cookies.
 
e-sklep 

Sprzęt zastępczy

Zgodnie z Regulaminem napraw serwisowych i wieloletnią tradycją firmy, klientowi serwisu Accuro-Sumer przysługuje bezpłatnie tzw. sprzęt zastępczy, na czas prowadzenia naprawy i pozostawania sprzętu w serwisie.

Prawo to jest ograniczone możliwościami technicznymi. Dotyczy przede wszystkim urządzeń i marek dystrybuowanych przez Accuro-Sumer (patrz także: Regulamin świadczenia usług serwisowych) i z oczywistych względów nie obejmuje urządzeń wielkogabarytowych, takich jak wanny do hydroterapii, stoły do terapii, urządzenia do ćwiczeń siłowych, itp.
W pierwszej kolejności obsługiwani będą klienci oczekujący na sprzęt, którego naprawa się przedłuża.

Decyzję o przyznaniu sprzętu zastępczego podejmuje pracownik serwisu i/lub działu obsługi klienta.
Decyduje kolejność zgłoszeń i dostępność konkretnych urządzeń w danej chwili.
W przypadku braku w danej chwili urządzenia identycznego z tym, będącym przedmiotem naprawy, zaoferujemy Państwu urządzenie możliwie najbardziej zbliżone, o podobnych walorach funkcjonalnych.

W sytuacjach szczególnych, przy braku urządzeń na zastępstwo (brak dostępności w danej chwili) możemy zapropnować klientowi tzw. szybką ścieżkę serwisową, tj. naprawę poza kolejnością, w terminie 1-2 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu.

Nieuzasadnione przetrzymywanie sprzętu zastępczego po naprawie i odesłaniu do klienta właściwego urządzenia, będzie podstawą do naliczenia dodatkowych kosztów z tym związanych, w wysokości 50 zł netto za każdy dzień zwłoki, licząc od drugiego dnia roboczego od daty doręczenia z powrotem naprawionego urządzenia.